piątek, 5 czerwca 2015

Wywiad #2 - patis269

Tak więc początkująca Ola wraca do was z nową rozmową!

Dzisiaj mam dla was wywiad z naszą kochaną PATIS269!!

A więc, Patricia (Tris) ma 16 lat, a na jej profilu znajdują się równo 22 opowieści! 13 jest już skończonych, 8 nasza kochana Tris wciąż pisze, a jedno z opowiadań na jej profilu jest tłumaczeniem. Z tego, co wiem, to Pati wydaje Sexuality Education, które ma 1,4M wyświetleń i 65,6K gwiazdek, oraz I hate you z 232K wyświetleń i 25,5K gwiazdek. Patis na swoim profilu ma 5,7K obserwatorów.

A więc, jeśli zainteresowała was ta zacna osóbka, zapraszam do rozwinięcia strony i przeczytania wywiadu. :3




Pomysły na opowiadania wpadają ci od tak, czy musisz poważnie zastanowić się nad fabułą?
Szczerze to wpadają od tak sobie, nie jest to dla mnie trudne wymyślić idealną fabułę :)

Czy spodziewałaś się aż tylu wyświetleń, gwiazdek i komentarzy?
Nie, nigdy w życiu! Rok temu nawet nie myślałam o tysiącach wyświetleń i gwiazdek, a co dopiero komentarzy!

Czy czujesz się inaczej ze świadomością o twojej popularności na wattpadzie?
Nie, czuję się normalnie, jak każda nastolatka :D

Co z weną? Masz ją zawsze, czy czasami nie wychodzi ci pisanie z powodu jej braku?
Z weną bywa różnie, jednak to nie ona jest powodem tego, że rozdziały mi nie wychodzą, a moja niechęć :)

Uważasz, że kontakt z czytelnikami jest ważny?
Jest bardzo ważny, dlatego staram się odpisywać na każdą wiadomość od czytelników.

Masz jakieś nowe pomysły na opowiadania?
Mam ich pełno! Niestety wszystkich pomysłów nie zrealizuję, bo brakowałoby po prostu czasu.

Piszesz zaskakująco dużo. Jak znajdujesz na to czas?
Pisanie jest na pierwszym miejscu w moim grafiku, jeżeli tak na to patrzeć. Z nauką nie mam problemu, więc poświęcam po prostu większość czasu na pisanie.

Zdarzały ci się kiedyś negatywne komentarze dotyczące twojego pisania? Jak na nie reagujesz?
Owszem, zdarzyły się, lecz próbuję nie zwracać na to uwagi.

Jak zaczęła się twoja historia z pisaniem?
Na lekcji niemieckiego nudziłam się okropnie, wtedy z nudów zaczęłam pisać w zeszycie swoją pierwszą historię.

Ile mniej więcej zajmuje ci pisanie jednego rozdziału?
Zależy do jakiego opowiadania. Te długie, jak np. w Loss, zajmują mi około dwie godziny, a takie, jak np. w I hate you z pół, może nawet mniej.

Co sądzisz o swoich początkowych opowiadaniach? Podciągnęłaś się w pisaniu od tego czasu?
Były okropne!
Jeżeli spojrzeć na pierwszy rozdział np. Sexuality Education, a pierwszy rozdział Afire Love, już widać różnicę, a co dopiero jakiś rozdział You are mine i I hate you - widać różnicę i to wielką! Więc tak, podciągnęłam się :3

Masz jakieś rady dla osób, które zaczynają pisać?
Zawsze radzę im być cierpliwym. Każdy od czegoś zaczyna i każdy może coś osiągnąć, coś wielkiego, tylko najważniejsza jest cierpliwość.



A więc to na tyle z tego wywiadu! :3 piszcie z kim chętnie zobaczylibyście następny!
Napisałam już do Ohanki (jeżeli to o nią chodziło) i czekam na odpowiedź. Może jakieś nowe pomysły?
Olson :)

4 komentarze:

  1. Bardzo bym chciał ujrzeć wywiad z @SilShine, jeśli byłoby to możliwe. Z tego co wiem taką ma nazwę na wattpadzie, jestem jej stałym czytelnikiem i polecam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentujesz, będziemy bardzo wdzięczne, bo do pisania postów również poświęcamy czas! :)