poniedziałek, 25 maja 2015

Info #2

Witaaaam

Tu zawsze świetna Paulina. Chciałam przeprosić za tak długą nieobecność, ale jak to pewnie jest również i u was, mam mnóstwo poprawek i mało czasu. Postaram się niedługo dodać jakiegoś posta.

Oprócz tego chciałam dodać, że Eli, czyli głównej właścicielki, nie będzie przez jakiś czas, bo ma zepsuty laptop i tak jakoś wyszło.

A TERAZ COŚ Z OGŁOSZEŃ
Chciałam poinformować, że nothing_last-forever nie zdała okresu próbnego, a miejsce Porad jest zwolnione. Jeśli chcecie się z nimi zająć, zajrzyjcie w nasze wymagania w zakładce  Nabór i piszcie do nas swoje... hm, podanie.

Jeśli chodzi o drugą autorkę, chodzi mi tu o itscheery, to zdała ona okres próbny i stała się czymś w stylu... naszego zastępcy? Naprawdę nie wiem, ale będzie miała więcej przywilejów. 


Oprócz tego dziękuję za wszystkie komentarze i zgłoszenia do redakcji. Mam nadzieję, że z czasem będzie nas tu więcej :)

Wasza PaullaKz .x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentujesz, będziemy bardzo wdzięczne, bo do pisania postów również poświęcamy czas! :)