środa, 26 sierpnia 2015

Wywiad #4 - Ohanka

*śmieje się jak idiotka*
Laptopy na całym świecie są serio wrednymi istotami (o ile nimi w ogóle są). Mój mi ostatnio wykręcił śmieszny, albo i nie, numer, a mianowicie postanowił odejść w tego świata w blasku chwały. Oczywiście ja zamiast pożegnać go z godnością zaczęłam kląć  (btw jak to się pisze, nie lubię tego słowa) i wyzywać staruszka. Tak więc nie było mnie, bo nie miałam komputera lol.
Mniejsza, dość szczegółów mojego życia, które, nie oszukujmy się, nie jest ciekawe.
Tak więc ten, nie mam za co przepraszać, mam zły humor, okres i pokłóciłam się z przyjaciółką. Wybaczcie, ale w tej chwili nie mam zamiaru być najmilszą osobą na tej planecie.
Nie grabie sobie bardziej i przechodzę do wywiadu, a raczej notki o autorce.

Ohana (imię jest zatajone, ponieważ autorka go nie lubi) ma dziewiętnaście lat oraz trzy opowiadania na swoim profilu (wszystkie to dwie części Dreadful'a oraz dodatek do tego ff, tak tylko wspomnę). Zabawne, że pierwsza część opowiadania ma 699 tysięcy wyświetleń (przypadek?), a tak poza tym to 37 000 gwiazdek. Następne posiada nieco mniej, bo 191 000 wyświetleń, ale hej, to i tak sporo! Sama Ohanka ma 2,12 tysiąca obserwujących, więc też podziw w jej kierunku lol.

Nie będę się nad wami znęcać i opowiadać o tym jak bardzo życie lubi mnie kopać (za przeproszeniem) w tyłek, więc po prostu przejdźmy do wywiadu, dobrze?
A no tak lol, bo mówiłam, że teraz będzie ten z YourLittleBoo, ale niestety najpierw skończyłam z Ohanką, a tamtego jeszcze nie ukończyłam. Mam teraz nowy laptop, więc raczej będzie dobrze. W każdym razie postaram się nie wykręcić już takiego numeru lol.
Okej, miał być wywiad, a zamiast tego pierniczę o duperelach.

No to zapraszam do czytania!



Jak zaczęłaś pisać?
Jeśli chodzi o normlalne pisanie (nie ff) to spodobało mi się to już jak byłam mała. Bawiłam się z siostrami i kuzynką w szkołę i pisałam pierwsze streszczenie jakiejś bajki. Zamieściłam tam wymyślony przez siebie dialog, co moja siostra skrytykowała, tłumacząc mi, że nie mogę zamieszczać własnych dialogów w streszczeniach (wymądrzała się jak zwykle, haha). Później pokazałam to mamie, a ona mnie pochwaliła. Zobaczyłam w tym coś niezwykłego i świetnego.W końcu sama wymyśliłam skrawek pewnej historii, zaczęło mi się to podobać. W podstawówce chętnie pisałam różne wypracowania, a w domu tworzyłam własną książkę o przygodach małego kotka. Myśę, że taki był początek tego wszystkiego :)

Spotkałaś się kiedyś z kimś, kto wyśmiał to co robisz?
Nie. Mało ludzi wie o tym, że piszę fanfiction, że wogóle piszę.

Czy piszesz coś poza opowiadaniami z wattpada?
Tak, piszę własną książkę. Niestety opowiadanie stoi w miejscu, głównie przez to, że całą uwagę skupiam na fanfictions.

Co stawiasz na pierwszym miejscu? Pisanie, czy życie prywatne?
Raczej życie prywatne, chociaż różnie z tym bywa. Czasami musiałam odmówić sobie spotkania z przyjaciółkami, bo musiałam skończyć pisać rozdział.

Więc ile osób wie lub domyśla się, że piszesz?
4 wiedzą, jedna się domyśla :)

Kiedy najwygodniej ci pisać?
W nocy, wtedy mam zdecydowanie najwięcej weny.

Czy zetknęłaś się kiedyś z hejtami? Jak na nie reagujesz?
Tak i to w sumie często. Staram się je ignorować, ale przecież nie da się być obojętnym wobec wszystkiego.

Cierpisz na brak weny?
Tak, często miewam brak weny i to chyba jedna z rzeczy, której nienawidzę najbardziej.

Myślisz, że twój styl pisania zmienił się od tego początkowego?
I to bardzo! Mój styl pisania zmienił się przez rok, a co dopiero przez trzy lata... Myślę, że podciągnęłam się w pisaniu i dobrze wiem, że nigdy nie będę perfekcyjna, ale i tak doceniam każdą możliwą poprawę i zmianę na lepsze :)

Czego nie lubisz w swojej twóroczości?
Ciągle popełniam mnóstwo błędów i staram się być jak najlepsza w tym co robię, bo wiem, że coraz więcej osób tego ode mnie wymaga. Przejmuję się każdą krytyką chociaż wiem, że powinnam to olewać, albo wyciągać jakieś wnioski.

Masz jakieś rady dla początkujących?
Nie poddawajcie się. Zawsze znajdzie się jakaś osoba, która nie będzie podzielała waszej pasji, zawsze będziecie trafiać na trudności, a początki są zawsze trudne. Na swój sukces pracuję już trzy lata, wkładam w to dużo cierpliwości i nadziei. Jeśli kochacie pisać, to nic nie przeszkodzi wam w rozwijaniu się :)


I teraz pro pytanie: Z kim chcecie zobaczyć wywiad?!
Podaję kolejkę, według której NA PEWNO będę iść i NA PEWNO w tej kolejności przeczytacie wywiady: 
1. YourLittleBoo
2. kathy_s

A trzecia osoba? 
A czwarta? 
Nie mam zielonego pojęcia z kim jeszcze mogę dla was porozmawiać! ;-;
Pozdrawiam, ja 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli skomentujesz, będziemy bardzo wdzięczne, bo do pisania postów również poświęcamy czas! :)